مدیریت اجرایی کسب و کار MBA – حضوری

Admin
اخرین بروزرسانی 13 آبان 1403
18 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

نوع دوره : حضوری

نوع مدرک : فنـی و حرفه‌ای

اسم دپارتمان : مدیریت کسب و کار

زمان شروع دوره : از 18 آبانماه ۱۴۰۳

زمان برگزاری : جمعه ها از ساعت ۹ الی ۱۸

عناوین دروس MBA

دوره جامع مدیریت اجرایی کسب و کار MBA  شامل ۱۷ عنوان دوره (جمعا ۳۴۰ ساعت آموزش ، ۲۱۲ ساعت آموزش نظری و ۱۲۸ ساعت کار عملی همراه با پروژه ) همراه با گواهینامه معتبرشهید بهشتی و سازمان فنی حرفه ای (قابل ترجمه)

دوره MBA شامل یک مجموعه گسترده از دروس و مفاهیم است که به مدیران فرصت می‌دهد تا مهارت های مدیریتی، استراتژیک، مالی، بازاریابی و عملیاتی را به نحوی کسب کنند که بتوانند به فرماندهی یک سازمان یا تیم رهبری کنند. این دوره علاوه بر توانایی های مدیریتی، به مدیران کمک می‌کند تا مهارت های تفکر تجاری، تحلیل داده ها، ارتباطات بین فردی، اخلاق حرفه‌ای و تصمیم گیری استراتژیک را نیز بازنگری و بهبود بخشند.

یکی از ویژگی های مهم دوره MBA، ارائه محیطی ترکیبی از تجربه های عملی و تئوری است. بسیاری از برنامه های MBA از روش های آموزشی مبتنی بر مطالعه موردی، پروژه های گروهی، کارگاه های عملی و کارآموزی های صنعتی استفاده می‌کنند تا مدیران  را با چالش های واقعی کسب و کار مواجه کنند و به آنها امکان پیاده سازی مفاهیم تئوری را در عمل بدهند. این روش های آموزشی به مدیران این فرصت را می دهند تا مهارت های خود را در محیطی ایمن و محافظه کارانه تقویت کنند و برای چالش های بزرگتر و مواجهه های واقعی در دنیای کسب و کار آماده شوند.

علاوه بر مزایای شغلی، دوره MBA به مدیران امکاناتی را برای شبکه سازی و ایجاد ارتباطات حرفه‌ای فراهم می‌کند. در طول دوره، مدیران با همکلاسی هایی از زمینه های مختلف و با تجربه های متنوع آشنا می‌شوند. این ارتباطات می‌توانند در طولانی مدت به عنوان شبکه حرفه‌ای مفیدی عمل کنند و در آینده کاری و کسب و کاری مدیران  تأثیرگذار باشند.

بنابراین، دوره MBA به عنوان یک برنامه تحصیلی جامع و تخصصی، فرصتی عالی برای افرادی است که به دنبال توسعه مهارت های مدیریتی، بهبود تفکر استراتژیک و پیشرفت حرفه‌ای هستند. با اتمام این دوره، مدیران می‌توانند به عنوان رهبران و مدیران مؤثر در سازمان ها و صنایع مختلف به فعالیت بپردازند و به دنبال رشد و توسعه شغلی خود باشند.

تمامی این ویژگی ها و مزایا، دوره MBA را به یک گزینه بی‌نظیر برای کسانی که به دنبال توسعه حرفه‌ای و پیشرفت در دنیای کسب و کار هستند، تبدیل کرده است. با شرکت در این دوره، فردی می‌تواند به تسلط بر مهارت های مدیریتی و توانایی های لازم برای پیشبرد کار و کسب و کار خود دست یابد.

به طور خلاصه، دوره MBA یک برنامه تحصیلی جذاب و کاربردی است که به مدیران امکان می‌دهد تا توانایی های مدیریتی خود را تقویت کنند، شبکه‌سازی حرفه‌ای را تسهیل کنند

مدرسین : دکتر علی ناصر حجتی
۰۱ - مدیریت بازاریابی
16 ساعت

۰۱ - مدیریت بازاریابی

مفاهیم کلی بازاریابی - تعریف بازاریابی - بازاریابی در مرحله ورود به بازار- بازاریابی در مرحله رشد بازار- بازاریابی در مرحله بلوغ بازار- بازاریابی در مرحله افول بازار- بازاریابی به روش طبیعی- نقش فرایند بازاریابی در سازمان های پیشرو - تحلیل وضعیت بازار- معرفی استراتژی های متفاوت بازاریابی

رزومه دکتر علی ناصر حجتی را دانلود کنید

مدرسین : دکتر ابقا
۰۲- مدیریت برند و تبلیغات
16 ساعت

۰۲- مدیریت برند و تبلیغات

برند چیست؟ - کارکردهای برند - انواع روش‌های مرسوم برندسازی - فرایند برندسازی - مرور انواع تحقیقات بازاریابی - مرور فرایند STP - ذی‌نفعان برند چه کسانی هستند؟ - نقاط تماس برند چه نقشی دارند؟ - منفعت برندسازی کجا نمایان می‌شود؟ - مرجع هویت برند چیست؟ - استراتژی برند شامل چه عناصری است؟ - شیوه تدوین بیانیه جایگاه برند

 رزومه دکتر ابقا را دانلود کنید 
مدرسین : دکتر شایسته - دکتر آذرپناه
۰۳- مدیریت بازرگانی در کسب و کار
12 ساعت

۰۳- مدیریت بازرگانی در کسب و کار

 تکنیک های طلایی فروش

 بازار یابی هوشمندانه

استراتژی و حفظ مشتری

اصول آسانسوری در فروش

 بازاریابی B2C

 اصول تبلیغات

 صفر تا صد فروش آنلاین

بازرگانی در MBA و DBA

رزومه دکتر علیزاده را مشاهده کنید

مدرس : دکتر سهراب مرادی
۰۴- مدیریت منابع مالی
12 ساعت

۰۴- مدیریت منابع مالی

تعریف حسابداری ، فرایند حسابداری و خروجی سیستم حسابداری - بررسی عوامل تشکیل دهنده سود و زیان - انواع هزینه ها و انواع درامد - بررسی دارایی ها و انواع آن - تعاریف مدیریت مالی ، اهداف مدیریت مالی ، انواع منابع مالی - تحلیل صورتهای مالی از طریق نسبت های مالی 

رزومه دکتر مرادی را دانلود کنید
مدرس : دکتر حجتی - دکتر تاروردی زاده
۰۵- دیجیتال مارکتینگ
16 ساعت

۰۵- دیجیتال مارکتینگ

استراتژی و برنامه‌های بازاریابی الکترونیکی - خلق روابط وفادارانه بلند مدت - شناسایی بخش‌های بازار در فضای وب - تعیین بازار هدف در بستر اینترنت - پویایی‌های رقابت در کسب‌وکارهای آنلاین - بازاریابی مستقیم و تعاملی در فضای وب - آشنایی با فضای وب

رزومه دکتر حجتی را دانلود کنیدرزومه دکتر تاروردی زاده را دانلود کنید
مدرس : دکتر سریرافراز
۰۶- اقتصاد مدیریتـی
12 ساعت

۰۶- اقتصاد مدیریتـی

آشنایی با مفهوم علم اقتصاد - شناخت مفاهیم عمومی اقتصاد - آشنایی با نظام های اقتصادی در ایران - مفهوم بازار و انواع بازارها در اقتصاد -هزینه ها در تولید - رشد، توسعه و شاخص های توسعه - سیاست های پولی و مالی - 

رزومه دکتر سریرافراز را دانلود کنید

مدرسین : دکتر صدر
۰۷- کوچینگ
8 ساعت

۰۷- کوچینگ

شناخت اهمیت پرسشگری:

انواع پرسش‌ها - مراحل پرسشگری

مهارت‌های گوش دادن فعال

کاربردهای مهارت پرسشگری

پرسشگری در محیط کاری

مطالعه موردی و تمرین عملی

رزومه دکتر صدر را مشاهده کنید
مدرس : دکتر شیرازی
۰۸- مدیریت استراتژیک
16 ساعت

۰۸- مدیریت استراتژیک

تعاریف و مفاهیم ـ انواع و حوزه ها ـ سبک ها و روش ها - شباهت ها و تفاوت ها و حوزه ها ـ استراتژی های فردی و سازمانی ـ نگرش سیستمی - آینده محوری - تفکر ترکیبی -انواع استراتژی ها - تدوین استراتژی - جدول استراتژی - مزیت آفرینی - سناریو سازی ـ پویایی های رقابتی ـ بازی برد ـ چابکی استراتژیک

رزومه دکتر دکتر شیرازی را دانلود کنید
رزومه دکتر صدقیانی فر را مشاهده کنید
مدرس : دکتر تاروردی زاده
۰۹- آشنایی با کسب وکارهای نوین
12 ساعت

۰۹- آشنایی با کسب وکارهای نوین

رمز ارزها

هوش مصنوعی 

تحویل دیجیتال 

دیجیتال مارکتینگ

رزومه دکتر تاروردی زاده را دانلود کنید
مدرس : دکتر مربخ نژاد
۱۰- مدیریت رفتار مصرف کننده
16 ساعت

۱۰- مدیریت رفتار مصرف کننده

نقش مدیریت رفتار مصرف‌کننده در فرآیند بازاریابی - تفاوت مصرف‌کننده و مشتری - انواع یادگیری و حافظه - نگرش و ادراک مصرف‌کننده - ارتباط مصرف‌کننده با برند - انگیزش و ترغیب مصرف‌کننده - انواع مدل‌های تصمیم‌گیری مصرف‌کننده - مدیریت تجربه مصرف‌کننده - رفتار مصرف‌کننده ایرانی

رزومه دکتر مریخ نژاد را دانلود کنید

مدرس : دکتر بهزاد اباذری
۱۱- مدیریت فروش
16 ساعت

۱۱- مدیریت فروش

طراحی سازمان فروش - طراحی برنامه فروش - هدایت تیمهای فروش - تکنیکهای جذب و نگهداری نیروی فروش - ارزیابی تیم فروش - اصطلاحات حوزه فروش -  اشتراکات و تفاوتهای بازاریابی و فروش - درک دقیق مدیریت فروش - انواع بازارها و رفتار خریدار فروش و فروشندگی - چرایی مدیریت فروش - نقش و مسئولیت مدیریت فروش - 

رزومه دکتر بهزاد اباذری را دانلود کنید
مدرسین : دکتر برزویی - دکتر طهرانی - دکتر شیخعلی - دکتر عبدالمحمدی - دکتر آذرپناه
۱۲-اصول مذاکرات
12 ساعت

۱۲-اصول مذاکرات

مفهوم مذاکره و انواع آن -  گام‌های قبل مذاکره
توانایی برقراری ارتباط مؤثر با دیگران -  برمودای مذاکره یا مغناطیس انسانی - تنوع پیام‌ها اشتباهات در مذاکره قوانین جهانی مذاکره

رزومه دکتر برزویی را دانلود کنید  /  رزومه دکتر شیخعلی را دانلود کنید / رزومه دکتر عبدالمحمدی را دانلود کنید / رزومه دکتر آذر پناه را دانلود کنید
مدرس : دکتر میلاد تاروردی زاده
۱۳- طراحی مدل کسب و کار
8 ساعت

۱۳- طراحی مدل کسب و کار

بخش بندی مشتریان (Customer Segments) - ارزش پیشنهادی به مشتریان (Value Proposition) - کانال ارتباط با مشتریان (Channels) - چهارچوب تعامل با مشتری (Customer Relationships) - مدل درآمدی (Revenue Stream) - منابع کلیدی (Key Resources)

رزومه دکتر تاروردی زاده را دانلود کنید
مدرس : دکتر فلاحی
۱۴- روانشناسی در کسب وکار
16 ساعت

۱۴- روانشناسی در کسب وکار

مفاهیم و تعاریف روانشناسی - مفاهیم کاربردی در کسب و کار - نح.ه مدیریت ارتباط با مشتریان - استراتژی روانشناسی - نحوه قیمت گذاری - رنگ شناسی در کسب و کار - تم فروشگاه یا وبسایت - طراحی محصول یا خدمات -جلب اعتماد مشتری - ایجاد حس تمایز در مشتری​

رزومه دکتر فلاحی را دانلود کنید
مدرس : دکتر آذرپناه
۱۵- مهارت های تصمیم گیری و حل مسایل مدیریتی
8 ساعت

۱۵- مهارت های تصمیم گیری و حل مسایل مدیریتی

مقدمه( تصمیم گیری و تعاریف اصطلاحات کلیدی و تبیین فرایند تصمیم گیری کلاسیک) - مهارت مسئله یابی - احساس و ادراک مشکل - روش های مسئله یابی در تصمیم گیری - موانع تصمیم گیری موثر- تکنیک های حل مسئله و تصمیم گیری

رزومه دکتر آذر پناه را دانلود کنید
مدرسین : دکتر رضا پرتوی زاده - دکتر آذرپناه
۱۶- آشنایی با امور حقوقی در کسب و کار
8 ساعت

۱۶- آشنایی با امور حقوقی در کسب و کار

حقوق کسب‌ و کار چیست؟ - هنگام تنظیم اساسنامه شرکت این نکات را فراموش نکنید! - عامل اصلی بروز مشکلات در حقوق کسب‌ و کار چیست؟ -  تکنیک های نوشتن گزارش تجزیه تحلیل - سهام ممتاز چیست؟ و دارندگان این سهام چه امتیازاتی دارند؟

رزومه دکتر پرتوی زاده را دانلود کنید
رزومه دکتر آذر پناه را دانلود کنید
مدرسین : دکتر کریمیان - دکتر تاروردی زاده
۱۷- اصول کارآفرینی و استارتاپ‌ها
8 ساعت

۱۷- اصول کارآفرینی و استارتاپ‌ها

کارآفرینی کسب و کارهای کوچک - کارآفرینی شرکت های بزرگ - کارآفرینی استارتاپی مقیاس پذیر- کارآفرینی اجتماعی - کارآفرینی نوآورانه - کارآفرینی اغواکننده -کارآفرینی مقلد - کارآفرینی محقق - کارآفرینی خریدار

رزومه دکتر کریمیان را دانلود کنید

رزومه دکتر تاروردی زاده را دانلود کنید

آشنایی با دوره مدیریت فروش

آشنایی با دوره مدیریت مالی

آشنایی با دوره رهبری در کسب و کار

آشنایی با دوره روانشناسـی در کسب وکار

آشنایی با دوره مدیریت برند و تبلیغات

اهداف یادگیری

مهارت های مدیریتی
استراتژیک
مالی
بازاریابی
عملیاتی
و ....

موارد ارائه شده

  • مدیریت بازاریابی
  • مدیریت منابع مالی
  • اصول رهبری در کسب وکار
  • مدیریت برند و تبلیغات
  • عارضه یابی کسب وکار
  • اقتصاد مدیریتی
  • دیجیتال مارکتینگ
  • تجزیه و تحلیل گزارشات مدیریتی
  • آشنایی با کسب وکارهای نوین
  • مدیریت استراتژیک
  • اصول مذاکرات
  • مدیریت فروش
  • مدیریت رفتار مصرف کننده
  • مهارت های تصمیم گیری و حل مسایل مدیریتی
  • روانشناسی در کسب وکار
  • مدیریت فرایندها و اندازه گیری ریسک های سازمان

مخاطب هدف

  • مدیران
  • کارآفرینان و بنیان‌گذاران
  • فارغ‌ التحصیلان
  • علاقه مندان به حوزه کسب و کار و مدیریت

اساتید دوره

Admin

0/5
7 دوره
0 دیدگاه
69 دانشجو
مشاهده بیشتر

35,000,000 تومان

سطح
پیشرفته
مدت زمان 212 ساعت

موارد ارائه شده

  • مدیریت بازاریابی
  • مدیریت منابع مالی
  • اصول رهبری در کسب وکار
  • مدیریت برند و تبلیغات
  • عارضه یابی کسب وکار
  • اقتصاد مدیریتی
  • دیجیتال مارکتینگ
  • تجزیه و تحلیل گزارشات مدیریتی
  • آشنایی با کسب وکارهای نوین
  • مدیریت استراتژیک
  • اصول مذاکرات
  • مدیریت فروش
  • مدیریت رفتار مصرف کننده
  • مهارت های تصمیم گیری و حل مسایل مدیریتی
  • روانشناسی در کسب وکار
  • مدیریت فرایندها و اندازه گیری ریسک های سازمان

هنوز حسابی نداری؟ به صورت رایگان ثبت نام کنید