دوره MBA صنایع غذایی

payam kamarzarin
اخرین بروزرسانی 9 آبان 1403
0 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

نوع دوره : حضوری

نوع مدرک : فنـی و حرفه‌ای

اسم دپارتمان : مدیریت کسب و کار

زمان دوره :از 7 مهر ماه

ساعت برگزاری : جمعه 9 الی 18

MBA مدیریت کسب و کار با گرایش صنایع غذایی

MBA مدیریت کسب و کار با گرایش صنایع غذایی یک رشته تحصیلی هیجان‌انگیز و پرطرفدار است که در ایران و خارج از کشور، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این برنامه تحصیلی، به ویژه برای علاقه‌مندان به صنعت غذا و شیلات، فرصتی مناسب برای یادگیری مباحث مشترک و چند منظوره در این حوزه‌ها فراهم می‌آورد.

مزایای دوره MBA مدیریت صنایع غذایی

آموزش MBA در حوزه شیلات و صنایع غذایی، دانشجویان را برای فعالیت در زمینه‌های بین‌المللی آماده می‌کند. این دوره به صورت یکساله در دانشگاه شهید بهشتی با همکاری انجمن غذایی ایران ارائه می‌شود. پس از اتمام این دوره، شرکت‌کنندگان می‌توانند مدرکی معادل فوق لیسانس کسب و کار دریافت کنند که مورد تأیید دانشگاه شهید بهشتی و سازمان فنی و حرفه‌ای است. علاوه بر این، افرادی که به دو زمینه شیلات و صنایع غذایی علاقه‌مند هستند، می‌توانند گواهینامه MBA انجمن صنایع غذایی را نیز کسب کنند. این گواهینامه به عنوان یک امتیاز در رزومه تحصیلی آن‌ها محسوب می‌شود و امکان ارائه آن به شرکت‌های خارجی را فراهم می‌کند.

نتیجه‌گیری

در نهایت، MBA مدیریت کسب و کار با گرایش صنایع غذایی یک گزینه ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال توسعه مهارت‌های مدیریتی خود در صنعت غذا و شیلات هستند. این برنامه تحصیلی با ترکیب دانش نظری و عملی، به شما این امکان را می‌دهد که در بازار کار رقابتی امروز موفق باشید.​

اهداف یادگیری

آشنایی با تکنولوژی لبنیات ،گوشت ،روغن ،قند: 12 ساعت
آشنایی با بیوشیمی در صنایع غذایی: 12 ساعت
آشنایی با میکروبیولوژی در صنایع غذایی: 12 ساعت
آشنایی با مهندسی صنایع غذایی: 12 ساعت
مدیریت زنجیره تامین(ارزش): 12 ساعت
مدیریت بهداشت و ایمنی در صنایع غذایی: 12 ساعت
مدیریت ماشین ها و تجهیزات صنایع غذایی: 12 ساعت
اقتصاد کشاورزی در صنایع غذایی: 12 ساعت
ارزیابی و کنترل کیفیت و استانداردسازی مواد غذایی: 12 ساعت
تحقیقات بازاریابی در صنعت غذایی: 12 ساعت
آشنایی با آیین نامه های قانون کار و تامین اجتماعی: 8 ساعت
آشنایی با امور حقوقی و قراردادها در صنعت غذایی: 8 ساعت
مدیریت منابع مالی در صنعت غذایی: 16 ساعت
مدیریت بازاریابی در صنعت غذایی: 16 ساعت
مدیریت فروش در صنعت غذایی: 16 ساعت
مدیریت برند و تبلیغات در صنعت غذایی: 20 ساعت
مدیریت و تفکر استراتژیک در کسب و کار: 16 ساعت
دیجیتال مارکتینگ در صنعت غذایی: 16 ساعت
اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر در کسب و کار: 16 ساعت
رهبری در کسب و کار: 12 ساعت

موارد ارائه شده

  • - مقدمه
  • - مخاطبین
  • - عناوین دروس
  • - ساعات دوره

پیشنیازها

  • ندارد

مخاطب هدف

  • -مدیران ارشد و میانی سازمان‌ها، کارخانجات
  • -مدیران عامل شرکت‌ها
  • -مدیران اجرایی با حداقل 3 سال سابقه کار
  • -صاحبان کسب‌وکارهای نوین و نوپا
  • -مشاوران حیطه مدیریت و کسب‌وکار
  • -علاقمندان به کار اجرایی، آموزش، تحقیق و پژوهش در حوزه مدیریت کسب و کار

اساتید دوره

payam kamarzarin

0/5
8 دوره
0 دیدگاه
6 دانشجو
مشاهده بیشتر

60,000,000 تومان

سطح
پیشرفته
مدت زمان 265 ساعت

موارد ارائه شده

  • - مقدمه
  • - مخاطبین
  • - عناوین دروس
  • - ساعات دوره

هنوز حسابی نداری؟ به صورت رایگان ثبت نام کنید