
اصول و فنون مذاکره – حضوری
درباره این دوره
اهداف یادگیری
موارد ارائه شده
- مذاکره چیست و چرا مهم است.
- نیازمندی های مذاکره حرفه ای
- برنامهریزی در مذاکره
- منافع و مواضع در مذاکره
- اصول و تکنیک های مذاکره
- مروری بر ترفندهای کثیف مذاکره و مقابله با آنها
- آنچه مذاکره کننده حرفه ای انجام میدهند
مخاطب هدف
- کارکنان و مدیران واحدهای فروش و بازاریابی
- کارکنان و مدیران واحد بازرگانی و خرید
- کارکنان و مدیران واحدهای منابع انسانی و مالی
- مدیران حوزه های مختلف کسب و کار
- شاغلینی که می خواهند در شغل خود موفقیت رزوافزون داشته باشند
اساتید دوره
مهندس مجتبی شیخ علی
مدرس دوره اصول و فنون مذاکره
تحصیلات
تصحیلات : مهندسـی صنایع (گرایش برنامه ریزی و تحلیل سیستم)
ارشد بازرگانی (گرایش بازاریابی)
سوابق فعالیت
- مشاور و مدرس در بیش از 100 سازمان در حوزه کسب و کار(برخی از سازمانها : حدود 10 بیمارستان، مپنا، پتروشیمی پردیس، گل گوهر، کیک دوئل، صنایع گیتی پسند اصفهان، صنایع دفاع اصفهان، قم و درود ، شرکت حمل و نقل بین المللی هوراند،بانک ملت، سداد بانک ملی، بانک ایران زمین، سازمان رجا، کارگزاری فارابی، کارگزاری آگاه، شهرداری تهران )
- آماده سازی و ارائه محتوای آموزشی به سازمانهایی همچون: ایرانسل، فوالد زرند، سازمان تبلیغات اسالمی، شرکت نفت، هایپرفامیلی و ...
برخی از سوابق تدریس
اصول حل مسئله / کار تیمی / مهارت های ارتباط موثر در محیط کار و کوچینگ برای مدیران / مهارت های ارتباط با مشتری شاکی / مهارت های ارتباط موثر در شرکت شاتل
مهارت های ارتباط با مشتریان و ارتباط تلفنی موثر در سایپا دیزل
اصول مذاکره و متقاعدسازی ( برای بیش از 100 مدیر شعب دراستان های مختلف) در کارگزاری آگاه
مهارتهای ارتباط با مشتریان در آچاره
هنر متقاعدسازی در فروش و مذاکره در زرسام هنر