کد تخفیف ۵۰ درصدی برای دانشجویان شهید بهشتی برابر است با mmbu-50 کد تخفیف ۲۵ درصدی برای سایر دانشگاه‌ها برابر است با mmbu-25

اصول و فنون مذاکره – آنلاین

Teacher-Profile-Fani-o-Herfei-Mojtaba-Sheykhali
مهندس مجتبی شیخ علی
اخرین بروزرسانی 2 اسفند 1402
10 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

نوع دوره : آنلاین

نوع مدرک : فنـی و حرفه‌ای

اسم دپارتمان : مدیریت کسب و کار

زمان شروع دوره : از ۲۲ آبان

ساعت برگزاری : دوشنبه ساعت ۱۷ الی ۱۹

دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره یک دوره تعلیمی است که به شرکت‌کنندگان مهارت‌ها و تکنیک‌های لازم برای انجام مذاکرات مؤثر و موفق را آموزش می‌دهد. مذاکره یک فرآیند مهم در زندگی شخصی و حرفه‌ای است که در آن افراد تصمیماتی را در مورد موضوعات مختلف می‌گیرند و تلاش می‌کنند تا به توافقاتی مناسب برسند. در این دوره، شرکت‌کنندگان با اصول، مهارت‌ها، و تاکتیک‌های مذاکره آشنا می‌شوند.

توضیحات اجمالی این دوره عبارتند از:

  1. آموزش اصول اساسی مذاکره: شرکت‌کنندگان با اصول مهمی مانند تعیین هدف، تحلیل نیازها و مطالبات، و ارتقاء ارتباطات آشنا می‌شوند. این اصول به آنها کمک می‌کنند تا به طور موثرتری به مذاکرات بپردازند.

  2. توسعه مهارت‌های گفتاری: دوره آموزشی از شرکت‌کنندگان می‌خواهد تا مهارت‌های گفتاری و ارتباطی خود را بهبود بخشند. این شامل توانایی‌های شنیداری فعال، ارائه دادن دیدگاه‌های موثر، و شناخت واکنش‌های دیگران می‌شود.

  3. آموزش تاکتیک‌های مذاکره: در این دوره، شرکت‌کنندگان با تاکتیک‌های مختلفی که در مذاکرات می‌توانند استفاده کنند، آشنا می‌شوند. این تاکتیک‌ها شامل استفاده از اطلاعات، ایجاد ارزش افزوده، و مدیریت تنش‌ها می‌شوند.

  4. مدیریت اختلافات: در دوره اصول و فنون مذاکره، شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند چگونه با اختلافات و مشکلاتی که ممکن است در مذاکرات پیش بیاید، مواجهه کنند و آن‌ها را حل کنند.

  5. تمرین عملی: این دوره علاوه بر تئوری، فرصت‌هایی برای تمرین عملی ارائه می‌دهد. شرکت‌کنندگان می‌توانند مهارت‌های خود را در مواجهه با سناریوهای واقعی مذاکره تقویت کنند.

دوره “اصول و فنون مذاکره” به شرکت‌کنندگان ابزارهای مورد نیاز برای دستیابی به توافقات مفید و مثبت را ارائه می‌دهد و می‌تواند در حوزه‌های مختلف زندگی، از جمله کسب و کار، روابط شخصی، و حتی سیاست مفید واقع شود.

توضیحات مدرس درباره دوره

درباره مدرس دوره

Teacher-Profile-Fani-o-Herfei-Mojtaba-Sheykhali

مهندس مجتبی شیخـعـلی

مدرس دوره اصول و فنون مذاکره

تحصیلات

تصحیلات: مهندسـی صنایع (گرایش برنامه ریزی و تحلیل سیستم)
ارشد بازرگانی (گرایش بازاریابی)

سوابق فعالیت

  • مشاور و مدرس در بیش از 100 سازمان در حوزه کسب و کار(برخی از سازمانها : حدود 10 بیمارستان، مپنا، پتروشیمی پردیس، گل گوهر، کیک دوئل، صنایع گیتی پسند اصفهان، صنایع دفاع اصفهان، قم و درود ، شرکت حمل و نقل بین المللی هوراند،بانک ملت، سداد بانک ملی، بانک ایران زمین، سازمان رجا، کارگزاری فارابی، کارگزاری آگاه، شهرداری تهران )
  • آماده سازی و ارائه محتوای آموزشی به سازمانهایی همچون: ایرانسل، فوالد زرند، سازمان تبلیغات اسالمی، شرکت نفت، هایپرفامیلی و ...

برخی از سوابق تدریس

  • اصول حل مسئله / کار تیمی / مهارت های ارتباط موثر در محیط کار و کوچینگ برای مدیران / مهارت های ارتباط با مشتری شاکی / مهارت های ارتباط موثر در شرکت شاتل
  • مهارت های ارتباط با مشتریان و ارتباط تلفنی موثر در سایپا دیزل
  • اصول مذاکره و متقاعدسازی ( برای بیش از 100 مدیر شعب دراستان های مختلف) در کارگزاری آگاه
  • مهارتهای ارتباط با مشتریان در آچاره
  • هنر متقاعدسازی در فروش و مذاکره در زرسام هنر

اهداف یادگیری

مفاهیم و تکنیک های مذاکره
بایدها و نبایدها در مذاکره
انواع مذاکره و روش‌های آن
شناخت شخصیت ها و نحوه استفاده از آن در مذاکره
زبان بدن و مفاهیم آن

موارد ارائه شده

  • مذاکره چیست ‌و چرا مهم است.
  • نیازمندی های مذاکره حرفه ای
  • برنامه‌ریزی در مذاکره
  • منافع و مواضع در مذاکره
  • اصول و تکنیک های مذاکره
  • مروری بر ترفندهای کثیف مذاکره و مقابله با آنها
  • آنچه مذاکره کننده حرفه ای انجام می‌دهند

مخاطب هدف

  • کارکنان و مدیران واحدهای فروش و بازاریابی
  • کارکنان و مدیران واحد بازرگانی و خرید
  • کارکنان و مدیران واحدهای منابع انسانی و مالی
  • مدیران حوزه های مختلف کسب و کار
  • شاغلینی که می خواهند در شغل خود موفقیت رزوافزون داشته باشند

اساتید دوره

مهندس مجتبی شیخ علی

مدرس دوره اصول و فنون مذاکره

0/5
1 دوره
0 دیدگاه
10 دانشجو

تحصیلات
تصحیلات : مهندسـی صنایع (گرایش برنامه ریزی و تحلیل سیستم)
ارشد بازرگانی (گرایش بازاریابی)

سوابق فعالیت
- مشاور و مدرس در بیش از 100 سازمان در حوزه کسب و کار(برخی از سازمانها : حدود 10 بیمارستان، مپنا، پتروشیمی پردیس، گل گوهر، کیک دوئل، صنایع گیتی پسند اصفهان، صنایع دفاع اصفهان، قم و درود ، شرکت حمل و نقل بین المللی هوراند،بانک ملت، سداد بانک ملی، بانک ایران زمین، سازمان رجا، کارگزاری فارابی، کارگزاری آگاه، شهرداری تهران )
- آماده سازی و ارائه محتوای آموزشی به سازمانهایی همچون: ایرانسل، فوالد زرند، سازمان تبلیغات اسالمی، شرکت نفت، هایپرفامیلی و ...

برخی از سوابق تدریس
اصول حل مسئله / کار تیمی / مهارت های ارتباط موثر در محیط کار و کوچینگ برای مدیران / مهارت های ارتباط با مشتری شاکی / مهارت های ارتباط موثر در شرکت شاتل
مهارت های ارتباط با مشتریان و ارتباط تلفنی موثر در سایپا دیزل
اصول مذاکره و متقاعدسازی ( برای بیش از 100 مدیر شعب دراستان های مختلف) در کارگزاری آگاه
مهارتهای ارتباط با مشتریان در آچاره
هنر متقاعدسازی در فروش و مذاکره در زرسام هنر​

مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

980,000 تومان

سطح
متوسط
مدت زمان 12 ساعت

موارد ارائه شده

  • مذاکره چیست ‌و چرا مهم است.
  • نیازمندی های مذاکره حرفه ای
  • برنامه‌ریزی در مذاکره
  • منافع و مواضع در مذاکره
  • اصول و تکنیک های مذاکره
  • مروری بر ترفندهای کثیف مذاکره و مقابله با آنها
  • آنچه مذاکره کننده حرفه ای انجام می‌دهند