کد تخفیف ۵۰ درصدی برای دانشجویان شهید بهشتی برابر است با mmbu-50 کد تخفیف ۲۵ درصدی برای سایر دانشگاه‌ها برابر است با mmbu-25

دیجیتال برندینگ – آنلاین

Teacher-Profile-Fani-o-Herfei-Milad-Tarverdi
دکتر میلاد تاروردی
اخرین بروزرسانی 8 اردیبهشت 1403
6 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

نوع دوره : آنلاین

نوع مدرک : فنـی و حرفه‌ای

اسم دپارتمان : کسب و کار نوین

زمان شروع دوره : از۱۳ اردیبهشت

ساعت برگزاری : پنجشنبه ساعت ۱۲ الی ۱۴

از مزیت های به کارگیری دیجیتال مارکتینگ، این است که با استفاده از ابزار های تحلیل و آنالیز اطلاعات، می توانید نتایج فعالیت های خود را بررسی کنید. تحلیل ها این امکان را فراهم می کنند تا نقاط قوت وضعف در بازاریابی مشخص شوند
دیجیتال برندینگ شامل :

پژوهش در برند سازی – مدل های برند سازی – هویت های برند – ساختار رشد برند – معماری برند – ارزش برند – برند سازی در فضای آنلاین

توضیحات مدرس درباره دوره

درباره مدرس دوره

Teacher Profile - Fani o Herfei - Milad Tarverdi

دکتر میلاد تاروردی

مدرس دوره دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال برندینگ

تحصیلات

کارشناسـی ارشد مهندسـی کامپیوتر – گرایش نرم افزار

کارشناسـی ارشد مدیریت کسب وکار - گرایش بازاریابی

دکترای مدیریت کسب و کار - گرایش تحول دیجیتال

فارغ التحصیل دوره فیلمسازی - کارگردانی از انجمن سینمای جوان ایران

سوابق فعالیت

بنیانگذار و مدیر عامل مرکز توسعه کسب و کار میم ( میم مدیا -  میم استایل -  میم مدیکو و میم مستر )

هم بنیانگذار مجموعه غذایی کافه زولا

منتور و مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ مدارس کسب و کار و شتابدهنده ها

برگزار کننده و سخنران 7 دوره سمینار تخصصـی راه اندازی و توسعه کسب و کار

مشاور دیجیتال مارکتینگ 26 برند ایرانیمشاور دیجیتال مارکتینگ 26 برند ایرانی

مشاور دیجیتال برندینگ 12 برند ایرانی

مشاور و مجری پروژه های دیجیتال مارکتینگ شرکت های : ایده پردازان رایسا –توانمندان عصر نو- آسان تجارت –پارس کن – آرسان گیم صنعت – هلدینگ غذایی ویونا – کارتینگ آزادی – کانون آگهی تبلیغات هنر نوین پارسیان – سیمارا – ترویج هنر – مجموعه سیمرغ و شرکت بافکو

دوره‌های آموزشـی برگزار شده

سخنران بیش از 9 سمینار و همایش پیرامون دیجیتال مارکتینگ

مدرس و منتور دیجیتال مارکتینگ در مدرسه کسب و کار ماهان

مدرس و منتور دیجیتال مارکتینگ پارک علم و فناوری تربیت مدرس

مدرس و منتور دوره های کسب و کار پارک های علم و فناوری سراسر ایران و صندوق توسعه نوآوری کشور

تخصص ، مهارت و توانمندی ها

مسلط به طراحی و تدوین برنامه بازاریابی

مسلط به طراحی و تدوین برنامه کسب و کار

مسلط به طراحی و مدیریت اجرای کمپین های تبلیغاتی دیجیتال و تولید محتوا مرتبط

مسلط به یکپارچه سازی استراتژی ارتباطات بازاریابی با اهداف کسب و کار

مسلط به طراحی و اجرا و بهینه سازی قیف بازاریابی

مسلط بر اصول برندینگ و مدل سازی در برند

مسلط به رصد کردن و گزارش دهی سایت

مسلط به طراحی استراتژی محتوا ، تولید محتوا و نگهداری محتوا

مسلط به طراحی و تدوین استراتژیSEOو SEM

مسلط به طراحی سایت و شناخت مفاهیم UI و UX

مسلط به دیجیتال برندینگ

مسلط به مفاهیم هک رشد، گیمفیکیشن،اپلیکیشن مارکتینگ، مارکتینگ متریکس و....

مسلط به مفاهیم بلاکچین و ارزهای دیجیتال

اهداف یادگیری

ارتقای شناخت و دانش عمومی در خصوص دیجیتال مارکتینگ
ایجاد نگرش بازاریابی نسبت به کسب و کار
درک مراحل کلی ایجاد یک کسب‎وکار نوین و چالش‎ها
توانایی تحلیل عمیق یک کسب‎وکار و علل موفقیت و شکست آن
ارتقای مهارت‎های تفکر حل مساله و خلاقیت و نوآوری
یادگیری مباحث علمی و کاربردی کمپین های تبلیغاتی
توانایی طراحی و برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ پلن
توانایی طراحی و تولید محتوای مرتبط با پیام کمپین
توانایی بهینه سازی محتوا

موارد ارائه شده

  • مفاهیم کاربردی برند سازی (10 ساعت / 3 جلسه)
  • برند سازی در فضای آنلاین (8 ساعت /4 جلسه)
  • تبلیغات با رویکرد برندینگ (4 ساعت /2 جلسه)
  • برنامه ریزی و مدیریت تبلیغات (4 ساعت /2 جلسه)
  • مدیریت کمپین های تبلیغاتی ( 4 ساعت / 4 جلسه)

مخاطب هدف

  • تمامی افراد علاقه ‎مند به دیجیتال مارکتینگ که در هر رده ای از شغل می‎خواهند در سازمان یا مجموعه خود بازاریابی به روش دیجیتال را پیاده سازی کنند
  • مدیران
  • کارشناسان کسب و کار

اساتید دوره

دکتر میلاد تاروردی

مدرس دوره دیجیتال برندینگ و دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت و سئو

0/5
6 دوره
0 دیدگاه
72 دانشجو

تحصیلات

کارشناسـی ارشد مهندسـی کامپیوتر – گرایش نرم افزار

کارشناسـی ارشد مدیریت کسب وکار - گرایش بازاریابی

دکترای مدیریت کسب و کار - گرایش تحول دیجیتال

فارغ التحصیل دوره فیلمسازی - کارگردانی از انجمن سینمای جوان ایران

سوابق فعالیت

بنیانگذار و مدیر عامل مرکز توسعه کسب و کار میم ( میم مدیا -  میم استایل -  میم مدیکو و میم مستر )

هم بنیانگذار مجموعه غذایی کافه زولا

منتور و مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ مدارس کسب و کار و شتابدهنده ها

برگزار کننده و سخنران 7 دوره سمینار تخصصـی راه اندازی و توسعه کسب و کار

مشاور دیجیتال مارکتینگ 26 برند ایرانیمشاور دیجیتال مارکتینگ 26 برند ایرانی

مشاور دیجیتال برندینگ 12 برند ایرانی

مشاور و مجری پروژه های دیجیتال مارکتینگ شرکت های : ایده پردازان رایسا –توانمندان عصر نو- آسان تجارت –پارس کن – آرسان گیم صنعت – هلدینگ غذایی ویونا – کارتینگ آزادی – کانون آگهی تبلیغات هنر نوین پارسیان – سیمارا – ترویج هنر – مجموعه سیمرغ و شرکت بافکو

دوره‌های آموزشـی برگزار شده

سخنران بیش از 9 سمینار و همایش پیرامون دیجیتال مارکتینگ

مدرس و منتور دیجیتال مارکتینگ در مدرسه کسب و کار ماهان

مدرس و منتور دیجیتال مارکتینگ پارک علم و فناوری تربیت مدرس

مدرس و منتور دوره های کسب و کار پارک های علم و فناوری سراسر ایران و صندوق توسعه نوآوری کشور

تخصص ، مهارت و توانمندی ها

مسلط به طراحی و تدوین برنامه بازاریابی

مسلط به طراحی و تدوین برنامه کسب و کار

مسلط به طراحی و مدیریت اجرای کمپین های تبلیغاتی دیجیتال و تولید محتوا مرتبط

مسلط به یکپارچه سازی استراتژی ارتباطات بازاریابی با اهداف کسب و کار

مسلط به طراحی و اجرا و بهینه سازی قیف بازاریابی

مسلط بر اصول برندینگ و مدل سازی در برند

مسلط به رصد کردن و گزارش دهی سایت

مسلط به طراحی استراتژی محتوا ، تولید محتوا و نگهداری محتوا

مسلط به طراحی و تدوین استراتژیSEOو SEM

مسلط به طراحی سایت و شناخت مفاهیم UI و UX

مسلط به دیجیتال برندینگ

مسلط به مفاهیم هک رشد، گیمفیکیشن،اپلیکیشن مارکتینگ، مارکتینگ متریکس و....

مسلط به مفاهیم بلاکچین و ارزهای دیجیتال​

مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

1,380,000 تومان

سطح
متوسط
مدت زمان 16 ساعت

موارد ارائه شده

  • مفاهیم کاربردی برند سازی (10 ساعت / 3 جلسه)
  • برند سازی در فضای آنلاین (8 ساعت /4 جلسه)
  • تبلیغات با رویکرد برندینگ (4 ساعت /2 جلسه)
  • برنامه ریزی و مدیریت تبلیغات (4 ساعت /2 جلسه)
  • مدیریت کمپین های تبلیغاتی ( 4 ساعت / 4 جلسه)